ВКонтакте
Вітаємо Вас Гість | RSS
Реєстрація | Вхід

Темы для Юкоз

Головне меню

Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

Календар
«  Лютий 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
29

Наше опитування
Оцініть наш сайт

Всього відповідей: 618

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2016 » Лютий » 11 » Семінар-практикум "Психолого-педагогічні аспекти взаємодії "учитель - учень""
12:02
Семінар-практикум "Психолого-педагогічні аспекти взаємодії "учитель - учень""
10 лютого в школі пройшов семінар-практикум "Психолого-педагогічні аспекти взаємодії вчителя і учнів у спільній пошуково-пізнавальній діяльності".
З урахуванням нової філософії освіти і суспільної потреби у творчій особистості, в педагогічній теорії і практиці тривають пошуки оптимальних і перспективних шляхів демократизації, гуманізації та індивідуалізації навчально-виховного процесу, спрямованих на реалізацію можливостей кожного. В ході реформування початкової школи особливо актуальною є проблема взаємодії учасників навчально-виховного процесу, що зумовлює потребу у виявленні, науковій розробці та апробації ефективних способів організації взаємодії вчителя й учнів у навчально-виховному процесі.
На семінарі вчителі школим обговорили проблеми оптимізації взаємодії учитель-учень та ефективні методи підходу до вирішення даних проблем.
Існує шлях, завдяки якому самостійність учня можна зробити керованою, - це емоційний психологічний зв'язок з ним. Сьогодні взаємостосунки педагога з учнями необхідно будувати на основі "особистість - особистість", а не "вчитель - учень". В спілкуванні зі школярами у досвідченого вихователя привалює діалогічна форма над монологічною. Особливістю вчителя, що має важливу роль при взаємодії з учнями, є його щирість поведінки в спілкуванні з ними. Вплив є результативним, якщо він призводить до руху тієї чи іншої сфери світовідносин учня, збуджує до розвитку, до зміни, до пошуку перспектив. Відповідальність за здійснюваний вплив усвідомлюється вчителем, тому кожний момент його діяльності має бути морально насиченим з позитивною постановкою цілей.
Під час семінару-практикуму вчителі відпрацьовували навички розуміння себе та інших, встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування.
В учасників семінару визначилася думка про те, що передумовою ефективності педагогічної взаємодії є емпатія: розуміння емоційного стану, проникнення в переживання іншої людини, в її суб'єктивний світ.



Переглядів: 211 | Додав: credo2003 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]