Володарська ЗОШ №1

Ваша IP адреса: 54.163.20.57
Сьогодні: 14.11.2018
12:06
Карта сайта Контакты Главная

Вхід на сайт

Календар

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відвідувачі сайту

Flag Counter

Погода

Погода
Головна » Статті » Методична робота » Методичні об'єднання

Засідання МО класних керівників
10 січня 2018 року  проведено засідання МО класних керівників «Дитиноцентризм як особистісно орієнтована модель навчання та виховання» за планом: 
1.Дитиноцентризм – один з компонентів нової української школи (виступ заступника директора з НВР Н.А.Кропивки, голови методоб’єднання).
2.Дитиноцентризм  – це формування інноваційної людини (виступ А.О.Защитинської, класного керівника 8-А класу).
3.Ідеї дитиноцентризму у сучасній початковій школі. 
Виступи: В.В.Солоній, класного керівника 3-А класу; С.М. Ліщенко, класного керівника 1-А класу; В.А.Добровольської, класного керівника 4-А класу.
Інклюзивна освіта (Л.П.Бевзюк, помічник учителя 3-Б класу)
4.Батьки і діти – основна модель навчання та виховання:
1.Помилки у вихованні дитини  (О.М.Чепіль, класний керівник 9-Б класу).
2.Поради у вихованні дитини (Н.М.Лісова, класний керівник 6-Б класу).
3.Хороший ведений (О.М.Турніцька, педагог-організатор)
5.Підсумки засідання  (Н.А.Кропивка)
Дитиноцентризм, у сучасному трактуванні цього терміну, можна розуміти як особистісно орієнтовану модель виховання дитини, призначення якої – розширення її можливого життєвого шляху та саморозвитку на засадах гуманізації реального буття дитини, посилення уваги до системи її цінностей та інтересів задля формування в неї основ життєвої компетентності. На засіданні класні керівники  обговорювали шляхи  формування інноваційної людини від молодшого школяра до випускника закладу, складність роботи  з дітьми з особливими потребами, сьогоднішні проблеми батьків у вихованні дітей. Підсумки засідання: 1. Дитиноцентризм повинен стати реальним,  а не фіктивним, за якого пріоритетними в оцінці ефективності виховання й навчання мають стати критерії благополуччя й розвитку дитини як особистості. 2. Управління освітою, зміст навчальних програм, фінансування, матеріально-технічне забезпечення,  взаємодія суб’єктів освітнього процесу - все повинно відповідати принципу дитино центризму. 3. Будь-які реформи мають розпочинатися з переосмислення, зміни свідомості. І це, в першу чергу, стосується батьків. Педагоги повинні виховувати активну, ініціативну, самодостатню особистість, здатну до самостійної  діяльності, саморозвитку і самореалізації. Батьки і вчителі повинні стати партнерами в навчанні і розвитку дитини. Бо  успішна дитина – це та дитина, яка сама пізнає себе,  не боїться бути собою,  яка самостійно будує своє життя і свою біографію.

 


Категорія: Методичні об'єднання | Додав: natalia (11.01.2018)
Переглядів: 145 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]