Володарська ЗОШ №1

Ваша IP адреса: 3.236.118.225
Сьогодні: 13.05.2021
16:06
Головна Вихід Карта сайта

Вхід на сайт

Календар

Статистика



Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Відвідувачі сайту

Flag Counter

Погода

Погода
Головна » Статті » Методична робота » Шкільна документація

Практичні поради вчителям під час дистанційного навчання

Психологічні поради вчителям.

Формування особистої ефективності: тайм-менеджмент педагога

Дуже важливим у тайм-менеджменті є вміння відрізняти важливе від термінового, не термінове від найменш важливого, а також скорочувати час на заняття будь-якими справами, виконання яких не дає нам ніяких істотних результатів. Визначайте 2-3 дійсно важливі справи, які необхідно виконати протягом одного конкретного дня. Саме на них і зосередьтеся.

Ранжування завдань за пріоритетністю дасть поштовх до запуску самомотивації.

Що робити, щоб зберегти енергію та залишатися мотивованим:

  • обладнайте комфортний ворк-спейс – щоб менше відволікатися, варто створити у себе в оселі “офісний куточок”,
  •  
  • умови якого будуть максимально наближеними до робочих. Перш за все – робочий стіл, де не має бути зайвих
  •  
  • предметів. Дотримуйтеся такого ж робочого
  •     
  • розкладу, як зазвичай. Зробіть так, щоб розділити роботу та особисте життя.
  •  
  • не бійтеся помилятися і не встигати.  Гнучкість – це важлива особливість дистанційної роботи.
  •  
  • самоорганізуйте свій робочий день. Розпишіть всі свої завдання, виділіть час на обід, кілька хвилин кожну годину на
  •  
  • перерву.
  •  
  • І обов’язково дотримуйтесь розробленого графіка.
  •  
  • робіть фізичні вправи – 10-хвилинна перерва на розминку зарядить вас ендорфінами, які підтримують стресостійкість
  •  
  • і тонус;
  •  
  • не намагайтеся зробити все й одразу. Згідно з однією з ключових стратегій тайм-менеджменту – технікою Pomodoro –
  •  
  • найефективнішими відрізками роботи і відпочинку (особливо якщо ви працюєте вдома, де багато відволікаючих
  •  
  • чинників) є відрізки 25 і 5 хвилин. Восьмигодинний робочий день ділиться на 14 таких відрізків.
  •  
  • відзначайте прогрес – пригальмуйте й озирніться назад, оцінивши роботу, яку вже виконали, та її важливість для
  •  
  • ключової мети. Усвідомлення того, що ваша робота стала внеском в розвиток спільної справи, безумовно, підвищіть
  •  
  • самомотивацію до подальших дій.
  •  
  • заохочуйте себе за виконану роботу – пообіцяйте собі винагороду за докладені зусилля і результат.
  •  
  • тренуйте мислення, увагу, уяву, пам’ять – чим більше розвинуті у вас ці когнітивні функції, тим краще ви володієте
  •  
  • собою. Відповідно, процес самомотивації буде проходити легше.
  •  
  • мінімізуйте вплив відволікаючих факторів (хронофагів). Хронофаги розподіляються на категорії:  
  •  
  • живі та неживі: затяжні розмови з родиною, порожні ранково-обідні чати з колегами, онлайн-наради без конкретних
  •  
  • завдань і підсумків, консультування колег;
  •  
  • передбачувані: читання соціальних мереж, серфінг в Інтернеті, перегляд відео, ранкові приготування;
  •  
  • непередбачувані: збій системи, очікування виконання частини завдання колегами, з якими працюєте разом над
  •  
  • проектом, неготовність учнів до роботи, невиконані завдання, перебої мережі Interner;
  •  
  • неявні (прихована загроза): низький рівень мотивації, поспіх, надлишковий перфекціонізм, невміння відсівати
  •  
  • непотрібні справи, апатія, перевтома.

 

Таким чином, ви візьмете їх під контроль і збережіть час, відведений на виконання завдань.

 

Категорія: Шкільна документація | Додав: Hazar (12.01.2021)
Переглядів: 50 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]