ВКонтакте
Вітаємо Вас Гість | RSS
Реєстрація | Вхід

Темы для Юкоз

Головне меню

Категорії розділу
Соціально-психологічна служба

Форма входу
Логін:
Пароль:

Пошук

Наше опитування
Оцініть наш сайт

Всього відповідей: 617

Друзі сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Соціально-психологічна служба » Соціально-психологічна служба

Пам'ятка для батьків
Якою ви повинні відпускати дитину до школи
•Учень повинен приходити до школи чистим: із чистими руками, шиєю, обличчям. Нігті на руках повинні бути коротко обрізані, волосся охайно розчесане.
•Учень повинен одягатися в чисту, охайну учнівську форму. Взуття повинно бути начищеним, чистим.

Що повинно бути у портфелі
•Учень повинен мати при собі чисту носову хусточку.
•У портфелі мають бути акуратно складені речі, потрібні для занять на цей день.
•Книжки слід обгорнути. На обгортці має бути напис: предмет, прізвище учня, клас та номер школи.
•Щоб зошити мали охайний вигляд, потрібно класти їх у папку.
•Олівці, ручки покладіть у пенал.
•Стежте за, тим, щоб звечора все було готове до навчального дня і в портфелі не було нічого зайвого.

Як спілкуватися з дитиною
•Спілкування на рівних. Рівень очей.
•Попросити дитину вас чому-небудь навчити.
•Запитувати в дітей поради.
•Цікавитися планами дитини та їх враховувати.
•Запитувати в дитини її річ і стукатися до неї в кімнату.
•Просити допомоги в чому-небудь. Після цього не критикувати.
•Давати посильні доручення - з відомим успіхом.
•Схвалення взагалі (у цілому).
•Підтримка у важкій ситуації (навести приклад із власного життя знайти три позитивних моменти — оптимістичний погляд на життя).
•Не сюсюкати з дитиною. Розмовляти як з дорослим.
•Зустрічати як кращого друга і проводжати.
•Якщо ви не праві, просіть вибачення.
•Дозволяйте дитині виражати свої почуття і діліться своїми.

«Виконуємо домашнє завдання»
•Учень упорядковує своє робоче місце, свій стіл для навчальних занять чи місце, відведене йому за спільним столом.
•За записами у щоденнику чи в зошиті встановлює, що саме йому задали.
•Згадує, у якій послідовності радив учитель виконувати те або інше завдання.
•Готує потрібні підручники та приладдя: ручку, олівець тощо.
•Знаходить завдання в підручнику, текст статей та письмових вправ, текст задач тощо.
•Згадує навчальний матеріал, який пояснював учитель на уроці.
•Згадує вказівки вчителя щодо способів виконання вправ.
•Виконує роботу.
•Звіряє зроблене з тим, що потрібно було зробити: чи часом чогось не забув.
•Перевіряє, чи правильно виконав завдання; якщо є помилки — виправляє.
•Якщо це можливо, звертається до батьків або до інших старших членів сім'ї з проханням перевірити, чи розуміє він зміст прочитаної статті, чи правильно розповідає, чи навчився пояснювати розв'язання задачі.
                                                                   Соціальний педагог О.Я.Савенок

Категорія: Соціально-психологічна служба | Додав: credo2003 (16.03.2016)
Переглядів: 90 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]