Додаткове меню

Що можуть зробити вчителі, щоб допомогти учням.
• Діти як правило працюють краще, коли знають що їх очікує. Повернення до шкільної рутини допоможе відчути, що тривожні події не взяли під контроль кожну хвилину їхнього життя.

• Мозок людини у важкі часи працює в енергозбережувальному ритмі, дитині важко засвоювати нові знання в ситуації стресу і вона може відчувати себе неуспішною. Тож більш доцільно давати завдання на повторення матеріалу.
• Зверніть увагу на ознаки того,що дитині може знадобитися додаткова допомога. Якщо бачите ознаки травматичного стресу рекомендуйте батькам звернутися до психолога на консультацію.
• Діти можуть відчувати дистрес, який проявляється як фізичне нездужання:головні болі, болі в животі або сильна втома. Зважайте це під час планування роботи.
• Допоможіть дітям зрозуміти більше про те, що сталося. Наприклад, Ви можете згадати різні пропозиції допомоги, які надходять, і надати позитивні ідеї подолання.
• Запевняйте дітей, що в школі дбають про їх безпеку, страхи дітей зникають, коли вони знають, що, дорослі, яким вони довіряють, роблять усе можливе, щоб піклуватися про них.
• Залишайтесь на зв’язку з батьками. Розкажіть їм про шкільні новини та заходи, що б вони могли підготуватися до обговорень, які можуть тривати вдома.
• Заохочуйте батьків обмежити доступ своїх дітей до новин.
• Дбайте про себе. Ви можете бути настільки зайняті, допомагаючи своїм учням, що нехтуєте собою. Знайдіть час та можливості для себе і своїх колег підтримати один одного

© 2024. ВОЛОДАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ