Інклюзивні класи
- Перегляди: 16
Важливим є усвідомлення того, що всі діти, незалежно від стану їхнього здоров'я та фізіологічних особливостей можуть і повинні мати рівний доступ до якісної освіти, а особливо до звичайного, повноцінного людського спілкування. За формою педагогічного патронажу у закладі навчаються по одному учню у 1-А, 2-Б, 6-Б, 9-А класах та двоє учнів у 9-В класі. Ці учні відносяться до категорії дітей з особливими освітніми потребами. Учителі, асистенти вчителів, практичний психолог спрямовують свою діяльність на розвиток комунікативних здібностей дітей, що мають вади розвитку, їх творче самовираження.
Діти активно залучаються до спільної колективної праці, беруть участь у позакласних заходах, із задоволенням виконують класні доручення. Але вони за станом здоров'я не можуть протягом навчального дня знаходитися в класі. Тому потребують спеціально обладнаного класу для проведення корекційно - розвиткових занять. Сьогодні ми маємо ресурсну кімнату для дітей з особливими потребами, облаштовану сучасними меблями та методичним обладнанням: сухий басейн, пісочниця з розміткою, ляльковий театр, набір для розвитку емоційно-вольової сфери «Duplo», набори пазлів для конструювання, набори методичних карток, магнітні конструктори, ноутбук і струйний принтер