Додаткове меню

"Сили не з’являються з нічого — вони виростають із турботи про себе" Ці слова були меседжем сьогоднішнього майстер-класу соціально-психологічної служби ліцею "Пріоритет сьогодення - турбота про себе під час воєнного стану". Педагоги навчалися простим психологічним прийомам саморегуляції та відновлення ресурсу. Усвідомили важливість турботи про себе та позитивного ставлення до власних емоцій і потреб. 

  Безбар’єрність –крок до рівності. Під час години спілкування за такою темою обговорили про важливість рівного доступу до простору  освіти, працевлаштування, комунікації. Про бар’єри навколо  нас і як їх розпізнати. Про те як кожен може посприяти змінам.

Перегляд анімаційного короткометражного фільму про їжачка, який хотів дружити спонукав до прийняття рішення «Я став агентом безбар’єрності!»

На занятті обговорили про те, як правильно звертатися до людей з інвалідністю, що таке «легка мова». Разом ми зробимо світ доступним для всіх.

  Було проведено тренінг «Вчимося чути один одного» - який допоможе учням навчитися  сприймати та правильно   розуміти потреби інших людей.  Учням надається можливість відпрацювати навички комунікації: слухати і говорити, розуміти і використовувати «мову жестів», розвивати щирі і доброзичливі манери спілкування, вміння долати сором’язливість, учні вчаться знаходити спільну мову з однокласниками, розуміти емоції один одного та співпереживати, що, в свою чергу, убезпечить усіх учасників навчального процесу від однієї з поширених шкільних проблем – булінгу.

Цікавою була вправа «Коло порозуміння», вправа «Плітка». Комунікативні навички допомагатимуть нашим дітям  будувати гармонійні стосунки з оточуючими.

    З учнями ровели рольову гру «Ситуації вибору» - для розвитку толерантності.   Було програвання життєвих ситуацій, де учасники в ігровій формі вчилися приймати рішення, де демонстрували розуміння, повагу та прийняття інших людей, незалежно від їхніх відмінностей. Такі ігри допомагають краще зрозуміти різні точки зору та вміти відстоювати свою.

Відбувся квест « Толерантність у дії». В ігровому форматі діти вчилися поважати оточуючих, сприймати людей, такими якими вони є та допомагати один одному, використовуючи проблемні завдання та рольові ігри в команді. Квест включав у себе завдання на співробітництво, розуміння чужих поглядів, прощення, співчуття та повагу.

© 2025. ВОЛОДАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОЛОДАРСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ